منطقه میانرود شیراز

منطقه میانرود شیراز

میانرود وبلاگ اطلاع رسانی منطقه میانرود شیراز است
منطقه میانرود شیراز

منطقه میانرود شیراز

میانرود وبلاگ اطلاع رسانی منطقه میانرود شیراز است

افتتاح رسمی ورزشگاه پارس شیراز (میانرود)

با بهره برداری از چهارمین ورزشگاه بزرگ کشور، شرایط میزبانی بازی های بین المللی برای ایران مهیا شد. به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، وزیر ورزش و جوانان در افتتاح ورزشگاه پارس شیراز گفت: احساس غرور می کنم ورزشگاه زیبای پارس با ظرفیت 50 هزارتماشاگر و صرف هزینه ای بالغ بر 750 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
سلطانی فر با اشاره به این که این ورزشگاه چهارمین ورزشگاه بزرگ کشور است گفت: در زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید 50 درصد این ورزشگاه ساخته شده بود و خدا را شاکریم که در مدت سه سال و نیم این ورزشگاه به بهره برداری رسید .
وی گفت: با داشتن چهار ورزشگاه استاندارد در کشور این ظرفیت ایجاد شده است که بتوانیم میزبان بازی های بین المللی باشیم ضمن این که برای میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در سال 2023 کاندیدا شده ایم .
سلطانی فر افزود: تلاش می کنیم سرعت توسعه امکانات ورزشی در کشور را زیاد کنیم زیرا با ایجاد اماکن ورزشی بیشتر جامعه ای سالم خواهیم داشت .
وزیر ورزش و جوانان گفت: استان فارس ظرفیت های زیادی در ورزش دارد که می توان به قهرمان پارالمپیک و المپیک اشاره کرد و در سال های گذشته تیم های خوبی در لیگ برتر فوتبال داشت و هم اینک هم تیم های فجر سپاسی، برق شیراز و قشقایی در لیگ های دسته های پایین تر حضور دارند و باید تلاش کنند به لیگ برتر بازگردند.

  ادامه مطلب ...