منطقه میانرود شیراز

منطقه میانرود شیراز

میانرود وبلاگ اطلاع رسانی منطقه میانرود شیراز است
منطقه میانرود شیراز

منطقه میانرود شیراز

میانرود وبلاگ اطلاع رسانی منطقه میانرود شیراز است

افتتاح آتش نشانی در میانرود

ساخت آتش نشانی یکی از ضرورتهای اساسی یک منطقه می باشد . چه بسا با بروز یک حادثه مثل آتش سوزی و نرسیدن بموقع اکیپ آتش نشانان خسارتهای جبران ناپذیری اتفاق بیفد یا جان کسانی در معرض خطر قرار گیرد . لزوم حظور یک پایگاه آتش نشانی از چند سال پیش در منطقه وسیع میانرود با داشتن شهرکهای زیاد و جمعیت بسیار و همچنین گسترش و اظافه شدن محله های جدید به اطراف مانند شهرک مدرس و بلوار طلائیه ، ساخت یک پایگاه آتش نشانی
در میانرود یکی از اساسی ترین ماموریتهای شهرداری منطقه ۹ قرار گرفت و این امر از دو سال پیش با انتخاب مکانی وسیع و قابل دسترس و امکان رسیدن به محل ماموریت در کوتاه ترین زمان ، کناره میدان جانباز میرزایی انتخاب گردید که به تمام نقاط و شهرکها دسترسی دارد . 

 

استفاده از بودجه و امکانات وسیع طرح را خیلی زود به ثمر رساند ، کمتر از دو سال ، و طبق گزارش گزارشگر سایت میانرود در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد . ایستگاه علاوه بر داشتن پایگاه آتش نشانی مجهز به ارژانس نیز خواهد بود . همچنین قسمتهای اداری و دفتری آتش نشانی سیراز در این مکان قرار دارند . ساختمان دارای طرح و ساخت زیبایی نیز می باشد که در هیچ کجای شیراز سابقه نداشته است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد